V?r din egen godterisjef

Sjokoladeengasjementet hos norske forbrukere er stort. Godterienes verden er magisk, og mange har lyst til ? leke seg litt. N? slipper Nidar forbrukerne inn i en digital versjon av godterifabrikken.
I den nye sommerkampanjen kan forbrukerne lage sin egen favorittpose, sette p? egenkomponert design, og v?re med i trekningen av 100 spesialproduserte favorittposer.
H?per p? 80 000 bidrag
Det er Nidar Favoritter, Norges sjokoladeposemerke nummer 1, som st?r bak kampanjen.
– Vi vet at sjokolade engasjerer, og har tidligere f?tt over 70 000 bidrag p? kampanjer for Nidar Favoritter, forteller produktsjef for Nidar Favoritter, Charlotte Lundell.

Nidar har h?ye ambisjoner for den merkebyggende kampanjen de h?per vil trigge godteriengasjementet.
?Vi h?per vi sl?r forrige kampanjerekord med god margin, og dr?mmer om over 80 000 bidrag, sier den optimistiske produktsjefen.

Nidar ble etablert i 1912 som en rent tr?ndersk bedrift. Siden den gang har Nidar utviklet seg til ? bli en ledende leverand?r av godterier i Norge.
Nidar har en stolt arv av gamle merkevarer; sjokolade og andre godterier som vi husker fra barndommen. Samtidig satser Nidar hele tiden p? fornyelse og utvikling av nye godterier. B?de utviklingen og produksjonen av Nidars godterier skjer ved fabrikken i Trondheim.

Authors
Top