UNIL vil l?fte Unik

Visste du at NorgesGruppen har over 250 ulike varelinjer i v?rt nonfood-merke Unik? UNIL redesigner og l?fter n? hele Unik-serien, for ? f? forbrukerne til ? se at Unik er et smart valg.

Vaskemidler og tennbriketter, papptallerkener og toalettpapir, plastbestikk og aluminiumsfolie – alt og mer til finnes i v?r EMV-serie Unik. Mye oftere enn kundene er klar over, s? detter det et eller flere Unik-produkter ned i handlekurven. N? ?nsker UNIL ? bedre synligheten til Unik og bevisstgj?re forbrukerne p? merket.
– Vi har fornyet logoen og redesigner og ser p? b?de produkt, emballasje og trykkvalitet, for ? l?fte hele merket. Unik skal ikke se billig ut. Det er en merkevare og skal se s?nn ut, sier marketingsjef i UNIL, Nina Brendsrud-Andersen.
UNIL ?nsker ogs? ? styrke slagordet: Unik – et smart valg. Da gjelds det ? tydeliggj?re merket og merkets kvaliteter, s? kundene f?r det med seg.
– Kundene skal slippe ? betale for mye for et produkt som hjelper dem i hverdagen. Vi skal ha det de trenger, og til en god pris. Dette h?per vi ? tydeliggj?re n?r vi n? l?fter hele Unik-serien, sier Nina Brendsrud-Andersen.
Omprofileringen rulles ut gradvis, og allerede n? er det nye designet p? plass blant annet p? vaskemidler, t?yvask og kluter.
http://www.norgesgruppen.no/VI GIR DEG EN BEDRE HVERDAG

Authors
Tags

Related posts

Top