Konsumentsp?rsm?l

Takk for den varme velkomsten!

Etter at KORNI lanserte sin nye knekkebr?dserie 1. mai er allerede knekkebr?d nr. 5 million sendt ut til butikk! KORNI Knekkebr?d har blitt veldig godt mottatt i markedet og vi er veldig godt forn?yd med at butikkene har gitt oss mye fin eksponeringsplass, sier KORNI-sjef Arild Svensen.
Svensen er meget forn?yd med ? kunne ta opp konkurransen med et nytt knekkebr?d som er bakt uten gj?r og merket med Br?dskala?n. Dette er spennende, sier Svensen, som takker og bukker for en flott velkomst fra forbrukere og kj?pmenn. Det er moro ? lansere nye konsepter n?r vi f?r en s? fin mulighet til ? lykkes.
Svensen sier at vi i oppstartsm?neden har solgt 200.000 pakninger eller 5 millioner KORNI Knekkebr?d. Dette er store tall, men vi har ogs? store m?lsettinger, fortsetter Svensen. Vi forventer at
salget skal ytterligere opp et par hakk. Dette er en viktig satsning fra v?r side for ? bygge merkevaren KORNI innen kornbaserte kategorier. V?rt l?fte er ? holde h?y innovasjonstakt, basert p? n?rkontakt med knekkebr?dspiserne, lover KORNI-sjef Arild Svensen.
For ytterligere informasjon, v?r vennlig og kontakt:
Arild Svensen, tlf. 450 34 918, [email protected]
KORNI er eid av O. Kavli AS som igjen er eid av den veldedige stiftelsen Kavlifondet. Deler av overskuddet g?r direkte til Kavlifondet, som igjen deler ut st?tte til kultur, forskning og humanit?r virksomhet.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy