St?rre r?kte tuber fra Mills

For ? forbedre konseptet sitt med r?kt kaviar kommer Mills n? med en fornyelse av portef?ljen, hvor alle tre variantene; mild r?kt, original og ekstra r?kt, f?r samme tubest?rrelse.
-Som markedsleder f?ler vi et ansvar for ? utvikle kategorien og hele tiden ha fokus p? forbedringer, b?de for kunde og forbruker. V?re unders?kelser viste at smak er viktig for forbruker og at r?king er den viktigste smaksfaktoren p? kaviar. Derfor introduserte vi to nye varianter i fjor; en mild r?kt og en ekstra r?kt kaviar. Sammen med disse kom ogs? r?keskalaen som p? en enkel m?te skal forklare forbruker hvor kraftig smak produktet har, sier Cecilie Seim, produktsjef for Mills kaviar.
Etter at Mills introduserte r?kekonseptet i februar 2012 har det skapt vekst b?de for Mills og kategorien.
-De nye variantene er godt likt og vi har f?tt mange henvendelser fra forbrukere som liker produktet og ?nsker seg en st?rre tube p? ekstra r?kt. For ? forbedre v?rt konsept kommer vi derfor med en fornyelse av v?r portef?lje hvor alle tre variantene; mild r?kt, original og ekstra r?kt, n? har samme tubest?rrelse, fortsetter Cecilie Seim.
I tillegg til ? m?te forbrukers etterspurte behov tror Mills dette vil bedre kommunikasjon av r?kegraden slik at det skal bli lettere for forbruker ? finne sin favoritt i hyllen.

Mills DA er en sterk og allsidig n?ringsmiddelbedrift som produserer og markedsf?rer ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2013 var p? 1,9 milliarder kroner.
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top