Konsumentsp?rsm?l

Stena Lines Bilferieunders?kelse: Google, Facebook og Instagram sentrale n?r vi velger ferie ?og ?alle? har med mobilen

Billedtekst:
32 % i Stena Lines Bilferieunders?kelse svarer at de tar med seg nettbrett i sommer.

OSLO, Juli 2013. Stena Lines bilferieunders?kelse viser at hele 45 % av oss p?virkes av bilder og statusoppdateringer p? sosiale medier n?r vi velger ferie. Ikke s? overraskende n?r ogs? 40 % deler reiseminnene p? Facebook og Instagram. Google er likevel mest popul?r ? bruke i planleggingsfasen av bilferien. Hele 7 av 10 nordmenn svarer at de bruker Google for ? planlegge bilferien. Bare en av ti dropper mobilen i ferien
Ni av 10 nordmenn har med seg mobilen p? bilferie. Mobilen kommer ut som det tekniske utstyret som flest av oss har med. P? andreplass i unders?kelsen kommer GPS. Halvparten svarer at de bruker GPS p? bilferie. Fire av ti svarer at de tar med seg datamaskin p? bilferie.
Ogs? nettbrett og MP3-spiller
Nettbrett blir ogs? mer og mer popul?rt, og den havner p? en fjerdeplass i unders?kelsen.
32 % svarer at de tar med nettbrett. P? femteplass over hva folk tar med p? bilferie kom MP3-spiller.
Den tekniske innretningen som f?rrest tar med seg p? bilferie er TV-spill.

Stena Line, Oslo 2. juli 2013
For mer informasjon kontakt Carl M?rtensson p? telefon +46 704 85
83 32 eller Harald Br?then telefon 911 03 688.

Stena Line er et av verdens st?rste fergeselskaper med en moderne fl?te p? 38 skip og Europas mest omfattende rutenettverk best?ende av 22 fergelinjer i Skandinavia, Baltikum og Storbritania.
Ved konstant utvikling av sine produkter og tjenester, har Stena Line oppn?dd en sterk posisjon med betydelige markedsandeler i alle sine markedssegmenter.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy