Solen skinner for Delikat

Nordmenn handler potetsalat som aldri f?r, og markedsleder Delikat gj?r igjen stor suksess. Salget av Delikat potetsalater i sommer har ikke v?rt s? bra siden 90-tallet. 1. mai gikk startskuddet i butikk, og med tre nyheter i butikkhyllen har Delikat s? langt i sesongen solgt hele 54,4 % mer enn fjor?ret.
– Det er en helt vanvittig stemning p? jobb om dagen, og vi kan ikke annet enn ? smile fra ?re til ?re n?r det gjelder Delikat sin enorme opptur. De nye salatene v?re med creme fraîche sl?r tydeligvis godt an, og har allerede blitt en favoritt. Salget av potetsalater er ogs? sv?rt v?ravhengig, og med en s? fin og solrik sommer som det har v?rt i ?r, har det virkelig gitt oss medvind i seilene, sier Cathrine Siem, senior produktsjef for Delikat.
Delikat lover flere spennende nyheter i l?pet av h?sten, og allerede 1. september kommer en ny p?leggssalat.

Mills DA er en sterk og allsidig n?ringsmiddelbedrift som produserer og markedsf?rer ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2012 var p? 1,8 milliarder kroner.
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top