REMA 1000 med digital kokebok

N? f?r du hjelp og st?tte fra norske mesterkokker gjennom REMA 1000 sin digitale kokebok ? nemlig www.rema.no. Som f?rste matbutikk satser REMA 1000 p? ? gi sine kunder hjelp til matlagingen b?de via nettsider, sosiale medier og app.
– ?Under hundrelappen? og oppskriftsheftene i butikk har gjort hverdagen til mange nordmenn rimeligere og enklere. N? kan du ogs? bruke Middagsplanleggeren til ? planlegge helgemiddagen din, og bruke oppskrifter fra Norges mesterkokker til Norges laveste matvarepriser, sier Ole Robert Reitan, administrerende direkt?r i REMA 1000.
I et unikt samarbeid med Norges mesterkokker har REMA 1000 n? gjort sine nettsider om til en digital kokebok. Her er det nyttige mattips og inspirasjon til hvordan man lager alt fra jordskokkpuré til mexicanske drinker. Den nye nettsiden vil fungere p? de aller fleste stasjon?re og mobile enheter.
– Jeg har pr?vd nesten alt, men ikke kommet meg helt til avocadosmoothien enn?, innr?mmer Reitan.
Kj?kkenmagi
REMA 1000 sine kunder ?nsker seg mer fokus p? mat og matkunnskap. REMA 1000 ?nsker ? gj?re det enda lettere for kundene sine ? trylle p? kj?kkenet.
– Vi har gjort et stort forbedringsarbeid p? den popul?re APPen v?r, og nettsiden er blitt mer tilgjengelig og inneholder veldig mye av det kundene v?re har etterspurt, sier markedssjef
Simen Augedal og fortsetter: – M?let v?rt er ? senke terskelen for ? pr?ve noe nytt og spennende. Matlaging skal v?re g?y og l?rerikt, og p? lag med mesterkokkene h?per vi at v?re kunder skal f? en enda bedre matopplevelse.
Alt for kunden
Kundene skal oppleve det som lett ? snakke de som jobber i REMA 1000. Derfor satses det for fullt p? kommunikasjon i sosiale medier som Facebook, Instagram og Twitter.
– Vi skal v?re der kundene v?re er, og n?r kundene ikke er i butikken kan de ogs? treffe oss p? sosiale medier. Kundene er v?rt hovedfokus, sier Ole Robert Reitan.

Reitangruppen best?r av fire forretningsomr?der: REMA 1000, Reitan Convenience, Reitan Eiendom og Uno-X Gruppen. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld, en eierandel p? 15,6 prosent i Axfood og 3,5 prosent i Sparebank1 Midt-Norge. Reitangruppens hovedkontor er p? Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X er basert i Oslo/K?benhavn.
Reitangruppens visjon er ? bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2012 (inkl. franchiseomsetning) for 72 milliarder kroner, sysselsetter 34.000 mennesker i Skandinavia og Baltikum, og er med dette blant Norges ti st?rste selskap.

Authors

Related posts

Top