Q med ny vri p? r?mmen

Med en helt ny vri p? innpakningen fester Q-Meieriene n? grepet om det norske r?mmemarkedet.
– Norske forbrukere skal ikke lenger m?tte bekymre seg for at r?mmeboksen skal sprekke i handleposen eller p? vei til hytta, eller frykte s?l i kj?leskapet og p? kj?kkenet p? grunn av spinkel innpakning, sier Lise Godfrey, markedsdirekt?r i Q-Meieriene.

Det nye r?mmebegeret fra Q-Meieriene kommer i solid hardplast, og med en praktisk og solid innpakning som t?ler det meste. Samtidig gj?r skrulokket innholdet mer tilgjengelig for forbrukerne. Den nye innpakningen t?ler ? ?pnes og lukkes s? mye man ?nsker og trenger.
Skrukork ble moderne klassiker
I 2003 lanserte Q-Meieriene norgeshistoriens f?rste melkekartong med skrukork. Norske melkekunder elsket nyvinningen, og i dag st?r skrukork-kartongen som et klassisk produkt i Norge, som Campbells suppebokser og Coca Cola-flasken internasjonalt.

Alene p? markedet
– Vi vil med dette utvikle r?mmen til ? bli et klassisk og ikonisk produkt slik melkekartongen med skrukork har blitt, sier Godfrey.

Med denne nyvinningen blir Q-Meieriene alene om tilby norske forbrukere r?mme med skrulokk.

Authors

Related posts

Top