Mills majones med ny sommerkampanje

Den nye sommerkampanjen til Mills majones spiller p? nostalgi og b?rer slagordet ?nyt sommeren som f?r i tida!?. B?de printannonser, postkort og sommerl?t p? radioen skal motivere deg bort fra den moderne teknologiske verdenen og ut i solen med venner, mat og hygge ? slik det var f?r i tida.

? Vi vet at Mills majones har en sterk posisjon hos norske forbrukere, og har hatt det i mange ?r. N? ?nsker vi ? styrke det emosjonelle b?ndet mellom Mills majones og den gode sommerf?lelsen. Vi tror det norske folk trenger en pause fra den digitale verdenen som stadig stjeler oppmerksomheten v?r. Den ekte sommerf?lelsen f?r du ikke p? Facebook, men ved ? v?re til stedet her og n?, med sol, mat og gode venner ? slik sommeren var f?r i tida, sier produktsjef for Mills majones, P?l Strutz.
Mills har h?ye ambisjoner for sommerkampanjen, og tror spesielt sommerl?ten vil sl? an og feste seg i folks minner.
? Sommerl?ta er skrevet i samarbeid med Hei! Reklamebyr? og Mills sine egne ansatte har v?rt med som skuespillere i musikkvideoen som slippes til uken. Det er en helt spesiell stemning internt rundt
denne kampanjen som oser av sommerglede og fellesskap, noe jeg h?per vil smitte over p? det norske folk ogs?, avslutter P?l Strutz.
Hei! st?r for det kreative og Mindshare er ansvarlig mediebyr?. Kampanjen vil g? i ukene fra 25 til 31.
H?r sommerl?ten her.

Mills DA er en sterk og allsidig n?ringsmiddelbedrift som produserer og markedsf?rer ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2011 var p? 1,8 milliarder kroner.
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top