Mills introduserer markedets beste lokk

Etter n?rmereto ?r med omfattende forbruker- og kundeunders?kelser er Mills DA n? klare med ny emballasje og design p? alle sine leverposteier. Forbrukernes tale var klar; ingen har s? langt tilfredsstilt de h?ye kravene til brukeropplevelse ved frokostbordet. Mills introduserer n? et helt nytt lokk som er enkelt ? lukke og som sitter godt. Derfor holder posteien seg fersk. Operasjonen har kostet mye tid og ressurser, men m?let er klart; Mills DA skal kapre 40 % volumandel i markedet for fersk postei i 2014.
Med l?ring fra den suksessfulle relanseringen p? Delikat, har Mills tatt i bruk mange av de samme prosessene og ressurspersonene n?r de n? ogs? endrer p? posteisortimentet. Resultatet er en mer brukervennlig emballasje, med et kraftigere og mer intuitivt lokk som klikker tydelig p? plass.
? V?r nye emballasje er et resultat av tett samarbeid med forbrukerne og kundene v?re. Vi har skapt et posteibeger som er av h?y kvalitet, som holder posteien fersk og som skiller seg ut. Kjedene har
ogs? signalisert et ?nske om noe nytt og spennende i posteihyllen, og vi er stolte over ? n? kunne presentere en tydelig oppdatert emballasje med modernisert design for Mills posteier, sier Renate Aspevik, Senior Produktsjef for Mills.
Mills har h?ye ambisjoner og har satt et m?l p? 40 % volumandel i markedet for fersk postei i 2014.
– 40 % har jeg stor tro p? at vi skal klare. Vi har en solid vekst i hele 2013 og har allerede inntatt markedslederposisjonen, med 36 % av volumet s? langt i ?r. Med den nye emballasjen er jeg sikker p? at vi vil svare p? enda flere av forbrukernes behov og dermed ha en solid posisjon for ? kapre ytterligere andeler i det kommende ?ret, avslutter Renate.

Mills DA er en sterk og allsidig n?ringsmiddelbedrift som produserer og markedsf?rer ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2012 var p? 1,8 milliarder kroner.
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top