Melange i ny drakt

Norges mest popul?re margarin f?r ny design. M?let er ? inspirere til matglede, og styrke Melange sin posisjon som Norges mestselgende i sin kategori. Fra og med november 2013 vil den nye, og mer moderne designen v?re tilgjengelig i butikk.
– Melange er for mange den tradisjonelle bake- og stekemargarinen som alltid har hatt en plass i norske kj?kken. Det er derfor krevende ? endre p? noe som er s? kj?rt og godt etablert i folks bevissthet. For mange vil kanskje endringene i designen virke sm?, men for oss i Mills DA har det v?rt en omfattende vei ? g?, sier Magnus Hansen, Senior Produktsjef for Melange.
Endringen inneb?rer en leken og mer fremtredende folie, og nye bilder og figurer som skal inspirere til matglede. Selv om Melange er en merkevare med en historie helt tilbake til 1919, er det viktig ? v?re tidsriktig til enhver tid, noe grundige forbrukertester viser at det nye utrykket bidrar til.
– Melange har i lang tid b?de v?rt steke- og bakekesperten, s? disse egenskapene var viktig for oss ? f? frem via illustrasjonene. Designendringene har tatt oss ?tte m?neder, fra idé til at endelig design var ute i butikk, s? det f?les fantastisk ? n? endelig kunne lansere Melange i ny drakt, avslutter Hansen.

Mills DA er en sterk og allsidig n?ringsmiddelbedrift som produserer og markedsf?rer ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2012 var p? 1,8 milliarder kroner.
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top