KORNI Knekkebr?d f?rst ut med Br?dskala?n!

KORNI marsjerer inn i knekkebr?dhylla
1. mai marsjerer KORNI inn i knekkebr?dhylla med 4 nye knekkebr?d. Dette er f?rste b?lge fra leverand?ren som allerede er kjent for kjeks og flatbr?d, sier Korni-sjefen Arild Svensen.
M?lsettingen er ? ta 20 % av knekkebr?dmarkedet p? over NOK 500 millioner innen 3 ?r. Knekkebr?dene er tilgjengelig hos alle 4 kjedegrupperinger.
KORNI Knekkebr?d f?rst ut med Br?dskala?n
For oss er det viktig ? v?re nyskapende og gi forbruker klar og tydelig varefakta. Som f?rste Knekkebr?dleverand?r har vi derfor merket alle v?re produkter med Br?dskala?n, sier Arild Svensen. Alle 4 produkter som lanseres i f?rste b?lge er merket Ekstra Grovt og med Grovhetsprosent p? 100 %. Vi mener ut i fra v?re unders?kelser at dette b?r v?re midt i blinken i forhold myndighetenes kostholdsr?d om ?kt inntak av grovt br?d og fiber, sier Korni-sjef Svensen.
KORNI lanserer 4 unike knekkebr?d
I f?rste b?lge lanserer KORNI 4 varianter som alle er rugbasert. Smaken av de forskjellige variantene kommer fra andre kornslag som varierer fra produkt til produkt. Vi har kommet frem til 4 unike
smaker som vi mener den norske forbruker kommer til ? elske. Knekkebr?dene er tilpasset norske br?dvaner der sm?reost og gulost er foretrukket. Knekkebr?dene er frie for gj?r. De 4 produktene som lanseres er Rug, Bygg, Sesam og Fiber.
For ytterligere informasjon, v?r vennlig og kontakt:
Arild Svensen, tlf. 450 34 918, [email protected]

KORNI er eid av O. Kavli AS som igjen er eid av den veldedige stiftelsen Kavlifondet.
Deler av overskuddet g?r direkte til Kavlifondet, som igjen deler ut st?tte til kultur, forskning og humanit?r virksomhet.

Authors

Related posts

Top