K?ret Norges beste kj?pmenn innen servicehandel

1.000 deltakere fra Reitan Convenience var denne uken samlet til ?Riksm?te? p? Lillehammer, for ? feire nok et godt ?r for Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. Samlingens store finale var g?rsdagens k?ring av ??rets Kj?pmann? i de tre kjedene.

– V?re kj?pmenn har levert veldig sterke resultater i ?ret som gikk, og flere av dem har hatt tosifret vekst over flere ?r. Kj?pmennene er Reitan Convenience sin aller viktigste ressurs, og jeg er veldig glad for det gode samarbeidet vi har. De stiller strenge krav til oss og servicekontoret, men leverer til gjengjeld med 20 i stil. ?rets Kj?pmenn er flotte representanter for oss og Reitangruppen, og alle tre er veldig verdige vinnere, sa administrerende direkt?r for Reitan Convenience, Magnus Reitan.

En hederspris til de aller beste

Reitan Convenience k?ret i g?r ?rets Kj?pmann innenfor de tre ulike kjedene Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. ?rets Kj?pmann er en hederspris som gis til den kj?pmannen innen hver kjede som har best utvikling i dekningsbidrag, gjennomf?ring av kampanjer, mystery shopper-resultater, svinnprosent, samt en rekke andre m?leparametere. I tillegg skal han eller hun v?re godt likt av selgere i egen butikk, kolleger og ledere, samt etterleve Reitangruppens verdigrunnlag.

– I Reitangruppen tror vi at konkurranse gir oss energi og motivasjon til ? bli bedre, og det ? motivere til vinnerkultur er ett av v?re ?tte verdigrunnlag. Det handler om et inderlig ?nske om ? st? ?verst p? pallen, men ogs? om v?re i stand til ? applaudere og unne og beundre andre. Tradisjonen med ? k?re ?rets Kj?pmenn betyr mye for b?de oss og kj?pmennene v?re, sier Magnus Reitan.

?RETS KJ?PMANN NARVESEN: ?rjan Torbergsen, 676 Meyer Senter, Mo i Rana

?Dette er en Kj?pmann som det oser engasjement av. Han er dyktig og fremoverlent og elsker ? bli utfordret. Kj?pmannen griper alltid mulighetene i eget marked for ? skape vekst, setter seg klare m?l og legger hardt arbeid ned for ? n? disse.

Kj?pmannen motiverer til vinnerkultur i distriktet og regionen, stiller alltid opp og hjelper kollegaer. Med sin v?rem?te og utrolig smittende hum?r trives kundene i en butikk med fantastisk atmosf?re.

?rjan Torbergsen elsker selv ? st? ?verst p? pallen, men er ogs? i stand til ? klappe entusiastisk n?r en kollega vinner. Han har et utrolig godt og smittende hum?r, som gj?r at kundene trives. Han har i en ?rrekke levert gode resultater og hevder seg ofte helt i toppen p? kampanjer.?

?RETS KJ?PMANN 7-ELEVEN: Sukhdeppal Singh Bal, 7081 Jernbanehallen, Oslo

?Kj?pmannen er kunnskapsrik, dedikert og rutinert og jobber hardt for ? n? sine m?l. Kj?pmannen er meget offensiv, positiv og en stor bidragsyter til distriktet og kjeden. Kj?pmannen er en komplett kj?pmann og behersker b?de salg, service, ledelse og ?konomi meget godt og er ogs? en verdsatt fadder.

I 2013 har det v?rt store endringer i det ekstremt konkurranseutsatte omr?det hvor butikken ligger. De 8 ?vrige butikkene fra v?re kjeder i omr?de har snitt vekst p? rundt 8 prosent. Denne kj?pmannen har hatt en vekst p? hele 23 prosent. Kundene har f?tt opp ?ynene for den fantastiske butikken.

Sukhdeppal Singh Bal er meget godt likt blant kollegaer og samarbeidspartnere. Han behersker b?de salg, service, ledelse og ?konomi meget godt. Kundene har f?tt opp ?ynene for den fantastiske butikken og ?nsker ? komme tilbake ? hver dag.?

?RETS KJ?PMANN SHELL/7-ELEVEN:Egil Leganger , 7526 ?yrane Torg, Indre Arna

?Kj?pmannen er fremoverlent med et fantastisk hum?r, og har som varemerke at han er l?sningsorientert, positiv og offensiv. Medarbeidere er mer enn arbeidskraft, og Kj?pmannen har et personlig forhold til sine selgere, med fokus p? at de har det bra p? jobb ? og privat. Kj?pmannen ?nsker utvikling av sine medarbeidere, og to av selgerne deltar p? v?rt Talentprogram.

Butikken fremst?r som et milj? hvor kundene trives, og Egil Leganger har stort fokus p? kundeservice, standard og mersalg. Inn i kjeden bidrar Kj?pmannen med sin kompetanse, deltar i r?d og utvalg, og i oppl?ring av nye franchisetakere.
Reitangruppen best?r av fire forretningsomr?der:
REMA 1000, Reitan Convenience, Reitan Eiendom og Uno-X Gruppen. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel p? 15,6 prosent i
Axfood. Reitangruppens hovedkontor er p? Lade Gaard i Trondheim, som er
Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan
Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i
Trondheim. Uno-X er basert i Oslo/K?benhavn.

Reitangruppens visjon er ? bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap.
Reitangruppen omsatte i 2012 (inkl. franchiseomsetning) for 72 milliarder
kroner, sysselsetter 34.000 mennesker i Skandinavia og Baltikum, og er med
dette blant Norges ti st?rste selskap.

Authors

Related posts

Top