H?stens store nyhet – spekep?lse med skru!

Grilstad lanserer ny, innovativ pakning med skrulokk! Bestselgerne Jubelsalami, Supersalami og Tr?nderf?r kommer n? i den praktiske og forbrukervennlige pakningen.
Grilstad har gjennom flere ?r sett etter l?sninger som kan gi en mer funksjonell og forbrukervennlig pakning for spekep?lser. I forbrukerunders?kelser vi har f?tt utf?rt, kommer det fram at dagens emballasjel?sninger innen p?legg er en av kategoriens st?rste svakheter. Tilbakemeldinger er at pakkene er vanskelig ? ?pne, de revner n?r man ?pner dem, ?pne-/lukkefunksjonen fungerer ikke og pakningene holder seg ikke tette.
Det er med stolthet og entusiasme vi n? lanserer bestselgerne Jubelsalami, Supersalami og Tr?nderf?r i forbrukervennlige bordpakninger med skrulokk.
– I forbrukertester hvor flere l?sninger ble presentert, har deltakerne v?rt sv?rt tydelig p? viktigheten av skrufunksjonaliteten. Vi er stolte og sv?rt forn?yde med sluttresultatet og ser fram til at dette kommer ut i landets dagligvarebutikker, sier produktgruppesjef i Grilstad, Anniken Askeland. Her f?r vi en pakning med effektiv ?pne- og lukkefunksjon, praktisk og hygienisk oppbevaring samt et serveringsfat som kan settes rett p? bordet.
Sortiments- og utviklingssjef i Grilstad Terje S?rnes forteller at de selv har hatt ideen til pakningsl?sningen. Det er investert betydelig i utvikling og utstyr i tett samarbeid med maskin- og
emballasjeleverand?rer. – Det er derfor ekstra spennende ? f? produktene ut i markedet, s? vi f?r se om forbrukerne er enig med oss i at dette fungerer kjempebra!.
Grilstad er klar markedsleder innen spekevarekategorien med en markedsandel p? 42,4 %, og selger i overkant av 25 millioner pakninger ?rlig hvorav Jubelsalami st?r for ca 6 millioner i ulike st?rrelser.
Lanseringen vil st?ttes av en omfattende mediekampanje p? TV, annonser i avis, nett og mobil i tillegg til butikkaktiviteter.
– Dette er en stor satsning fra Grilstad. Vi har tatt forbrukerne p? alvor og investert i en helt ny pakkelinje fra A til ? for ? m?te de utfordringer forbrukerne p?peker med dagens emballasjel?sninger, sier Terje S?rnes. I tillegg legger vi store ressurser i ? informere forbruker om at de n? f?r v?re mest popul?re spekep?lser i forbrukervennlig emballasje. Skikkelige spekep?lser fortjener skikkelig emballasje!

Authors

Related posts

Top