En ny type salat til kvinner

For f?rste gang g?r Delikat bort fra sine tradisjonelle potetsalater og presenterer noe nytt i butikkhyllen. Middelhavssalaten skal fungere som et tilbeh?r til middagsmaten, og er myntet spesielt p? kvinnen.
Middelhavssalaten har en oljedressing, i stedet for den tradisjonelle majonesbaserte dressingen. Salaten skal v?re et alternativt for de som er lei pasta, ris og poteter.
– Vi ser at spesielt kvinner er mer opptatt av en mindre fet munnf?lelse og ?nsker mer gr?nt p? middagstallerkenen. Selv om de majonesbaserte potetsalatene v?re inneholder mye av det sunne umettede fettet, kan de for noen likevel oppleves som fetende produkter, sier Cathrine Siem, produktsjef for Delikat tilbeh?rsalater.
Delikat har derfor valgt ? lansere Middelhavssalaten, med de fargerike r?varene b?nner, mais, gulrot, oliven og purre.
– Vi har stor tro p? salaten, spesielt etter de gode resultatene vi oppn?dde i forbrukertestene v?re. Og ikke minst; den kan spises like godt kald som lun, avslutter Siem.

Mills DA er en sterk og allsidig n?ringsmiddelbedrift som produserer og markedsf?rer ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2013 var p? 1,9 milliarder kroner.
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top