Coop har Norges beste grillproduktserie

Coop tok meget godt for seg under NM i kj?ttprodukter. Coop ble norgesmester i to kategorier; p?lse og grill, og fikk hederspris for ?rets grillserie og grillfakkel i tillegg til at de mottok syv gull, ti s?lv og seks bronsemedaljer for et variert utvalg av grillprodukter.
Sjef for Egne Merkevarer i Coop Norge, Hege Berg-Knutsen, har all grunn til ? v?re forn?yd med ?rets NM. For Coop ble NM en god bekreftelse p? at kjedens produkter holder sv?rt h?y kvalitet. Berg-Knutsen er ogs? klar p? at konkurransen l?ftet fram de dyktige fagfolkene hos kjedens leverand?rer, Fatland og Den Stolte Hane. Resultatene genererer b?de stolthet og mersalg, fastsl?r Berg-Knutsen.
Ogs? kundene har satt pris p? grillmaten i Coops butikker i v?r. Coop har allerede solgt grillvarer for rundt 85 millioner kroner, og spesielt har kampanjen ?Grill perfekt med Coop & Weber? v?rt en suksess.
– V?rt nye grillkonsept, hvor vi l?rer v?re kunder ? grille perfekt, har hatt en fantastisk salgsstart. Det er tydelig at v?rt unike samarbeid med verdens mest kjente leverand?r av griller og tilbeh?r har gitt kunden ny inspirasjon til ? pr?ve nye produkter p? grillen, sier Berg-Knutsen.
Norgesmester og mye heder og ?re
Stor stas er det for Coop at kjedens egne merkevarer fikk hele 23 medaljer, syv gull, ti s?lv og seks bronse. Enda mer forn?yd er Berg-Knutsen med at Coop ble norgesmester i henholdsvis p?lser og grill med produktene Ur?kt bratwurst og Middelhavsmarinerte lammekoteletter, og p? toppen av det hele fikk kjeden to hederspriser. B?de juryens hederspris for grillproduktserien som ble lansert i ?r, og en hederspris for nyvinningen grillfakkel, er sv?rt verdsatt anerkjennelse for kjeden.
Det er Fatland Gruppen og Den Stolte Hane som produserer produktene som ble tildelt medaljer, og Berg-Knutsen ser p? ?rets NM som nok en bekreftelse p? at Coops egne merkevarer (EMV) holder h?yt kvalitetsniv?.
Mer enn 100 produkter inng?r i Coops grillkampanje i ?r, og for kundene og medlemmene v?re betyr dette stor valgfrihet til lave priser, fortsetter Berg-Knutsen. Grilling handler om ? skape gode opplevelser, og med v?rt nye ?Grill perfekt-konsept? gir vi v?re kunder det optimale verkt?yet for ? oppn? nettopp dette, sier Berg-Knutsen.
– Resultatene i NM i kj?ttprodukter viser at Coop produktene har topp kvalitet, og denne anerkjennelsen motiverer og inspirerer oss til ? fortsette arbeidet med ? skaffe v?re medlemmer og kunder kvalitetsprodukter til en lavest mulig pris, avslutter Berg-Knutsen
NM i kj?ttprodukter
NM i kj?ttprodukter arrangeres av Kj?tt- og fj?rfebransjens Landsforbund. Dette er en prestisjefylt konkurranse hvor fagfolk vurderer hvert enkelt produkt etter kriterier som r?vare, utseende, lukt, smak og konsistens. I ?rets konkurranse konkurrerte 500 produkter fra 46 ulike leverand?rer om ? oppn? NM-titler og medaljer.
Coop er en av fire store dagligvareakt?rer i Norge og driver i dag mer enn 800 dagligvarebutikker innenfor fem kjedekonsepter: Coop Obs!, Coop Extra, Coop Prix, Coop Mega og Coop Marked. Coop har ogs? 30 store byggevarehus og flere faghandelsprofiler. I tillegg til detaljhandel driver Coop eiendoms- og industrivirksomhet. Coop eies av kundene selv gjennom deres medlemskap i et av 107 samvirkelag. Per i dag har Coop 1,4 millioner medlemmer.

Authors

Related posts

Top